loading...
پژوهشکده مرجع پژوهش دانش آموزان
آخرین ارسال های انجمن
باقی بازدید : 1419 جمعه 02 آبان 1393 نظرات (0)

مقدمه: بادام درخت بادام به ۸ متر می رسد . درختی است زیبا که از زمانهای قدیم در نواحی مرکزی و غربی آسیا مخصوصا افغانستان و ایران ، سوریه و فلسطین پرورش می یافته است. درخت بادام بومی منطقه مدیترانه آسیا است. ...

باقی بازدید : 354 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)

چندی پیش به درخواست کاربران عزیز و گرامی پژوهشکده مبنی بر افتتاح بخش آموزش طراحی وب برصدد شدیم.ما نیز به قول خود وفادار ماندیم و در اول تابستان سال 1393 با سلسله آموزش های HTML در خدمت شما هستیم . این آموزش ها شمارا قدم به قدم با فرایند...

باقی بازدید : 389 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

احسان علیخانی را همه با ماه عسل می‌شناسند، برنامه‌ای که خودش در شکل‌گیری آن تلاش کرده و حالا که به ثمر رسیده است، زیر سایه‌اش رفته و استراحت می‌کند. برنامه‌ای که قصه‌های آدم‌های معمولی همین حوالی را روایت می‌کند و به تصویر می‌کشد. غصه‌دارمان می‌کند و تلنگری به وجدان‌مان می‌زند. سر از دردهایی باز می‌کند که کمتر کسی حاضر است پای آنها بنشیند، چه برسد به اینکه بخواهد نحوه روایت کردنش را مدیریت کند.

باقی بازدید : 6805 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

سلام. مستقیم میرم سر اصل مطلب.
بک راه خیلی عالی وجود داره برای افزایش ترافیک سایت.
اون استفاده از سیستم FV است
حالا آموزش استفاده از این روش
با این روش میتونید به سرعت بازدید سایتتون رو شدیدا بالا ببرید اونم بصورت کاملا رایگان و راحت برای اینکار یا 
اینجا یا اونجا 
کلیک کنید


سبس تو سایت عضو بشید :



1- ابتدا روی لینک Sponser ad کلیک کنید و اون عددی که بالای سایت نوشته میشه رو تو قسمت جای خالی Sponser Ad قرار بدید

 

 

بقیه درادامه مطلب...................

باقی بازدید : 4520 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (1)

این پست یک پست رویایی برای شما کاربران و دوستان عزیز هست.

ازاین به بعد دیگر نیاز به فعالیت زیادندارید که هی تبلیغ کنید تا بازدیدتون بالا به نیاز نیست هی توسایتای مسخره وسه پول و بازدید فعالیت کنید.

فقط کفیه این پستو تا آخربخونید.

مادراين پست رويايي بهترين وسريع ترين روش بهبود رتبه آلکسابه زير 3 هزار ايران و افزايش بازديد به همراه روش هاي صحيح و سريع کسب درآمد معرفي ميکنيم

باقی بازدید : 380 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

افزایش بازدید وبلاگ،افزایش بازدید سایت،افزایش آمار بازدید

افزایش ترافیک سایت ، وبلاگ ، بالارفتن بازدید و الکسا
برای ثبت نام روی عکس سایت کلیک کنید


نکته: برای مشاهده عکس به صورت بزرگ و واضح روی آنها کلیک کنید.
اگر زمانی, عکس زیر را در این سایت مشاهده کردید ، طبق دستور العمل درج شده در تصویر عمل نمایید، در غیر این صورت می توانید براحتی وارد این سایت فوق العاده شوید

درادامه مطلب.........

باقی بازدید : 989 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (0)

کودک بدون مشکل وجود ندارد ولی مشکلات کودکان قابل درمان است. نکته مهم نحوه برقراری اصول تربیتی است. چنانچه اصول تربیت اشتباه باشد یا با خشونت و بی‌تفاوتی ارایه شود، کودک آن را نمی‌پذیرد. یک خانواده خوب باید بتواند تربیت و انضباط را به نحوه شایسته‌ای برقرار کند. در تربیت فرزندان مانند هر کار دیگر با مشکلاتی روبه‌رو خواهیم شد.

باقی بازدید : 7997 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (0)

مقدمه: روانشناسی گشتالت که در نخستین دهه‌های قرن بیستم در آلمان پدیدار شد، عنوان می‌کرد که افراد مستعد هستند که اطلاعات را به روشهای خاصی سازماندهی کنند. بسیاری بر این باورند که روانشناسان شناخت گرا ، بعدها با استفاده از این دیدگاه ، ”فرآیندهای سازمان یافته“ را تعریف کردند. گشتالت (به آلمانی: Gestalt) نام یک […]

باقی بازدید : 3441 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

در ابتدای امر،یک سلام به گرمای بهار،به زیبایی خنده هاتون تقدیمتون می کنیم!امیدوارم که با نبودن ما خوش بوده باشید.چند وقتی هست که بخش آموزش پژوهشکده سرد شده،ولی از این پس سعی داریم که تمامی بخش ها رو فعال تر کنیم تا از لحظه به لحظه بودن با هم لذت ببریم.خوب دیگه بهتره بریم سره اصل مطلب:در این آموزش قصد داریم که اوریگامی قو سه بعدی رو به شما یاد بدیم.نتیجه این آموزش به قدری قابل قبول است که همگان رو مجذوب خودش می کنه!پس با پژوهشکده همراه باشید تا با این آموزش جالب انگیز،یک قو سه بعدی بسازیم….

باقی بازدید : 876 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

چکیده درس اول: کار تحقیق یک کار عمومی است که همه ما انجام می دهیم. هر قدر می گذرد و تجربه و دانش ما بیشتر می شود و به تکنولوژی های پیشرفته تری دست می یابیم نیازمان به مسائلی که باید در باره آن تحقیق کنیم کمتر که نمی شود هیچ بیشتر هم می شود.

از شما انتظار می رود پس از خواندن این درس بتوانید:
۱. تحقیق را در نمونه های زندگی روزمره شناسایی کنید.

۲. تعریفی ساده از روش تحقیق به دست دهید. 

۳. رابطه اطلاعات انبوه موجود روی وب را با ضرورت تحقیق تشخیص دهید.

باقی بازدید : 383 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

افسانه انجام دادن چندین کار به صورت همزمان:
یکی از بزرگترین موانع بر سر راه مدیریت زمان آن است که بسیاری از افراد بر این باورند که ترفند، نکته و یا تکنیکی وجود دارد که به کمک آن می توانند بهره وری و کارکرد خود را بسیار بالا ببرند؛ مثل انجام دادن چندین کار به صورت همزمان یا مالتی تسکینگ (Multitasking).

قبل از آنکه به صورت دقیقی به مبحث مدیریت زمان بپردازیم، بد نیست که به افسانه انجام دادن چندین کار به صورت همزمان نگاهی کنیم و برای درک بهتر این افسانه، یک تمرین را به صورت قدم به قدم انجام می دهیم. هدف از این تمرین نشان دادن این نکته است که انجام دادن چندین کار به صورت همزمان یک افسانه و دروغ است! زیرا انجام دادن چندین کار به صورت همزمان باعث می شود که بهره وری افراد به شدت کاهش پیدا کند.

تمرین: یک کاغذ سفید تهیه کنید و به صورت زیر عمل کنید

باقی بازدید : 351 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

این روش عجیبی  است برای شناخت اینکه با همسرتان کاملا تفاهم دارید یا خیر ؟ اما ما مطمئن هستیم که این موضوع ذهن شما را درگیر می کند !

عشق دوطرفه ای که زمان ملاقات با هم داریم و یا شباهت هایی که در انتخاب موسیقی داریم را فراموش کنید.تحقیقات جدید نشان می دهد که روشهای بهتری برای تشخیص فردی جفت با شما وجود دارد و تنها راه تشخیص آن صحبت کردن است.طبق مطالعات جدید ، افرادی که در به کارگیری کلمات یکسان عمل می کنند،مانند ضمایر، حروف اضافه، حروف ربط، یا به کار بردن واژه های کمی، این افراد شباهت بیشتری برای جفت بودن و ماندن با هم دارند!

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 83
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 134
  • آی پی دیروز : 94
  • بازدید امروز : 234
  • باردید دیروز : 158
  • گوگل امروز : 49
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 234
  • بازدید ماه : 983
  • بازدید سال : 39,557
  • بازدید کلی : 668,953
  • کدهای اختصاصی